Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?
Proje tabanlı öğretim öğrenci merkezli bir öğretim modeli olmasının yanında öğrencinin atabileceği bütün adımlara göre öğretmen tarafından düzenlenen,planlanan ve tasarlanan bir yöntem olduğu için öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmemiz gerektiğini düşünmemizi sağladı.
Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?
Öğrencilerin bilgiyi arayıp bulmaları, buldukları bilgileri düzenlemeleri, projeyi tasarlamaları, uygulamaları öğretim programındaki kazanımlara ve 21. yy becerilerine sahip olmalarına yardımcı olur.
Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim?
Öğrenmenin kalıcı olması için öğrencilerin öğrendikleri bilgileri uygulamaları gerekmektedir. Öğrencilerin merakları arttırılıp ilgilerinin çekilmesi sağlanmalı, projeyi benimsemeleri sahiplenmeleri öğrenmeyi kalıcı kılar.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder